onsdag 23. april 2014

Morgenløpetur i skogen

Her løpes det noen runder

Jeg er blitt bedre, har mindre smerter i ryggen nå. 

Og det er takket være trening, enten løpe eller gå. 
Ofte lite lystbetont
 å ta på treningklærne,
denne morgenen var det mer fristende på legge dynen over knærene.
 Men fornuften seiret og klokken 06.00 var jeg klar, jeg løp ut i skogen og plutselig var jeg klar. Etter gode 30 minutter føltes kroppen klar for dagen, og det som før gjorde veldig vondt, er ikke verdt den store klagen. 
Jeg vet hva jeg må gjøre for å fungere, ha energi og føle meg bra, og trening har blitt svare på alle spørsmål rundt dette tema jeg måtte ha. Så da må jeg prioritere treningen høyt og alltid ta meg tid, 
for jeg bryr meg om min helse og denne pleien gjør meg blid.

Treningsklem fra Marianne


anbefaler at du finner en treningsform du liker, samme hva, og så bare trener du. Jeg sier ikke at dette er enkelt å få til, mange grenser og sperrer må gjerne brytes. Jeg måtte i hvert fall igjennom dette, og erfare selv hva som var bra og mindre bra. 
#trening #smertelindring





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar