mandag 24. august 2015

Joggetur

I går kveld var jeg på JOGGETUR


For jeg har så lyst å bli god på å jogge/løpe og så videre. Og dersom en skal bli god på noe, nytter der ikke å sitte hjemme i sofaen å tenke på det, det er ikke alltid tanken som teller faktisk!!

Så jeg ville jogge litt, helst på grus, og tenkte at Aktivitetsløypen i Knarvik var en god plass å gjøre det, jogge altså, det er jo grus der, pluss fin natur, og folket der er i samme ærend.

Jeg har sagt til meg selv i alle år at jeg ikke liker å jogge, og at alle som gjør det, er litt teite.... Men greit, jeg kan tenke nytt om akkurat den saken... For etter nesten et år uten å ha funksjon i foten til å få dette til, ble det faktisk en sånn ting jeg mente jeg bare MÅTTE klare!!
Og jeg klarer det nå!!!

Jeg har ikke god løpeteknikk og jeg halter litt innimellom , må av og til gå i stedet, men jeg løp tre runder i går kveld og jeg kunne etterhvert merke at jeg SMILTE, på ekte!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar