lørdag 29. august 2015

Tre uken siden....

Hei.
Der er i dag TRE uker siden sist jeg spiste noen form for snop eller DIGG!!!
 Superstolt av det!!! 

Det har ikke vært så veldig vanskelig å gjennomføre til nå, for dette har jeg gjort før, og vet litt om hvilke feller og tabber som går an å gjøre. Saken er at jeg ikke har lyst å spise snop lengre, og det er mange interessante grunner til det, alle grunnene dreier seg om helse, økonomi, ja, og så helse!!! 
Alt dreier seg vel om helse, og jeg hadde rett og slett ikke helse til å fortsette på samme snopesjau jeg alltid har drevet med, og ikke nok vett til å nyte, innta og spise snop på en fornuftig og "vanlig " måte.
 Jeg har landet på å bli AVHOLDS, altså null inntak av snop og digg.... 
Sikker ikke lov eller greit å kalle seg snopoholiker, ikke så viktig å gi dette et navn heller... 
Men eg vet ja eg sliter med og hvordan eg skal løse det/styre det! Eg er jo sjefen for mitt liv, og daglig leder i driten av Marianne😂... 
Finner andre måte å kose meg på, unne meg noe ekstra eller gi meg en belønning. Det trenger jo ikke å hete mat alltid .... 


ha en søt lørdag 😘

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar