lørdag 13. august 2016

I mål... Og så videre

Hei. 
Sitter her å gleder meg!! Det er lørdag, og bare to dager til jeg skal få begynne i jobb igjen!!! Dette betyr så mye for meg, fordi det var små fortvilte øyeblikk i denne restitusjonstiden jeg var i tvil im jeg ville bli bra nok til å mestre barnehagelivet sånn fysisk sett... Men jeg har klart å overbevise meg selv men min opptrening og med de utfordringer jeg har gitt meg selv i treningen! 
Jeg elsker det jeg jobber med, og jeg virkelig elsker min litt nyoppdagede treningsglede! Hadde aldri trodd at styrkeløft og liknende trening kunne være så gøy , og jeg hadde aldri trodd jeg skulle våge å sykle ut på tur igjen!! Det er blitt kjekt å gå i fjellet igjen og, balansen er på plass og foten samarbeider!! 
Jeg har minimalt med muskel og leddsmerter nå, og da er livet herlig. Utrolig lenge siden jeg har måttet ta en sånn "Paracet og Ibux cocktail ", og det hadde magen godt av, for årevis med inntak av Ibux har ikke vært spesielt gunstig!! Jeg er så klar som jeg overhodet jeg kan bli for å leve resten av mitt liv, og gir ikke opp før det er over😘! 

For de som mener jeg trener "for mye" eller lever "for sunt" (styrer fortsatt unna snop og junkfood) vil jeg bare si:
 FINN EN MÅTE Å TAKLE DET PÅ!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar