tirsdag 23. august 2016

Noe nytt. (Og lite spennende)


Hei. 
I kveld skulle jeg trene. Jeg skulle gjennomføre styrkeprogrammet mitt og jeg skulle presse kondisen ca en halv time. Dette skulle gjennomføres etter en varm og aktiv dag på jobb, middagslaging og sånn, og leksehjelp til de som trengte det. Etter at ungene hadde lagt seg skulle jeg vaske over gulvene og en liten shainings på badene og annet. Tror jeg så for meg at jeg smile hele tiden. 
Så våknet jeg på sofaen ... Ungene har fått middag, de har fått leksehjelp, jeg tror jeg har smilt til de, og før de havnet i seng nå, fikk de litt kveldsmat.... 
Meeeeeeeen denne treningsøkten og innsatsen i huset, må visst vente til hun der superkvinnen kommer tilbake. For hun er bortevekk.... Oj oj, hvordan skal dette gå??
Åååååå så jeg liker å gjøre noe nytt for meg selv... Den lange middagsluren er noe av det beste jeg har opplevd i dag. I tillegg til alt dette andre som er så fint for tiden, de enkle gleder, de er de beste. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar