søndag 22. mars 2015

ET LITT FOR HÅRETE MÅL?

Etter å ha snakket litt alvor med en meeeeget god venninne, har jeg fått noen nye og sikkert veldig viktige tanker å tenke på.
Kanskje 30 kg ned i vekt er litt i det meste laget for meg? kanskje det i 1 omgang holder med ca 10 kg? og det aller viktigste er at jeg IKKE bør være så opptatt av VEKT? for det ødelegger liksom så mye for meg, jeg mister liksom troen på meg selv av en eller annen grunn......


Men, jeg har en lyseblå og vakker kjole, som ikke er så veldig fin på meg nå.... Den bare henger i skapet den,
venninnen min skal gifte seg i sommer, og jeg er invitert med på festen. Et fint og motiverende mål, er jo å kunne bruke den kjolen på dagen hennes. Og være fin i den.. da gir jeg kanskje ikke opp like lett som jeg har tendens til å gjøre nå.
Og for å ta det hele rett i fra leveren, jeg er møkklei SLANKING NÅ....... vil ikke mer, vil bare være som jeg er. litt for tung, men grei for det...... hvorfor plager jeg meg selv med dette stadig vekk..??


Skal ta på meg kjolen og ta et bilde, og så se om den er fin på om noen måneder... og hvis ikke, selger jeg kjoler og kjøper en ny.....

PÅ TIDE Å SETTE MEG MÅL JEG KAN KLARE Å NÅ!!!
Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar