mandag 21. september 2015

en tung dag

I dag har jeg vært på Haukeland sykehus og tatt nytt røntgenbilder av ankelen. Det var triste tilbakemeldinger å få fra kirurgen.
Jeg må operere helt på nytt igjen, det var ikke vellykket det de gjorde for 14 mnd siden viser der seg. Mye er galt inni ankelen og det er derfor jeg har så mye smerter og dårlig funksjon. Så må skal jeg vente på en ny og muligens større operasjon (mye slitasje), og har fått knallhard beskjed om å gå minst mulig. Ingen turer verken i gangfart eller løpefart !!!
Hverdagsaktiviteten må også begrenses!
Lenge siden jeg har vært så trist. Vet jo at mange i denne verden har der 1000 ganger verre enn meg, men det kunne ikke stoppe tårene mine fra å strømme nedover hele meg. Gukko flaut, klarte ikke stoppe det.




Så nå blir det slutt på fjellturer, løpeturer og hopping.

Men trene skal jeg få til uansett, uten å belaste foten!!
Jeg kjørte innom på Sprek og Blid rett fra jobb i dag, nektet meg å kjøre hjem for å furte...

For jeg trenger å holde meg i gang, ikke gi opp...



Trening med vekter (apparater) og svømming i basseng. Jeg kan sikkert sykle litt rolig på spinningsykkelen uten særlig belastning og.
Det er jo bra fettforbrenning... Men i kveld er jeg trist!,
for jeg gruer meg
til det jeg må gå igjennom.

Men jeg får jo en sjanse til å forberede meg godt denne gangen. Og det er jo fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar