lørdag 5. desember 2015

Rekonstruksjon og oppussing

REKONSTRUKSJON OG OPPUSSING -PROSJEKTSTART!

Digger sånne ord, for de skal slette alle spor
de skal gi en ny start på noe bra, og resultatet skal gjøre meg friskere og mer glad
Mer funksjonell, og mindre smerter i kroppen,
det er målet mitt, og når jeg det, er det toppen!
hva jeg skal gjøre og hvordan det blir,
 er mitt eget ansvar, og nå skifter jeg gir.
Det starter med ankel, og den opereres jo om noen dager
men jeg skal selv "operere"vekk alle andre problemer og plager.

Dette har jeg gjort før, men gav meg før målet,
hadde et fokus som var feil for meg, og kastet prosjektet på "bålet".
Men jeg har fått en ny sjanse, og denne gaven passer jeg på,
og kaster vekk alle sperrer, for jeg skal klare dette nå.
Må bli lettere på foten, slutte å lytte til "idioten"
skal lytte til kropp og sjel sine signaler,
ikke presse meg så hardt, bruke de rette "kanaler".

Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar