torsdag 31. desember 2015

Siste dag i 2015

Så det er siste dagen i dette året,
 jeg har spist litt frokost og tatt ett stikk i flokehåret...
Sitter å funderer og det har jeg gjort i noen dager,
og jeg har mange tanker ord og NYTTÅRS(?)FORSETTER på lager.
Dette året har for meg dreid  seg mye om min høyre fot, 
som har gitt meg så mye smerter, alt ble bare rot. 
Nå er det operert og jeg er garantert at den er fikset,
 stoler jeg på dette, eller har de bare trikset??
Denne høsten har jeg holdt meg unna SNOP OG DIGG, har mistet noen kilo, og føler meg mer pigg.
Sitter med følelsen av at mye har dreide seg om MEG i år, 
jeg har vært selvopptatt på en uønsket måte, men man høster det man sår?

Kommer det til å bli annerledes i 2016, altså allerede i morgen, eller i natt?
eller starter alt på nytt, holder jeg på å få fnatt??
Jeg vet med meg selv at store mål og nyttårsforsetter ikke funker denne damen, 
jeg blir for overfladisk  akkurat som i reklamen...

Men jeg vet at min vei videre, må bli annerledes enn det har vært.
For jeg vil ikke fylle hodet mitt med alt jeg trodde jeg hadde lært. 
I 2016 fyller jeg 40 år, 
og jeg vil gi slipp på å kjempe mot et mål som jeg likevel aldri når. 

Så jeg setter ingen offentlige mål for 2016 nå, jeg bare tenker at det skal bli bra, og at jeg må gjøre det jeg må. 
Jeg har en opptrening foran meg, og jada, det gjelder foten, og resten av kroppen
 men må også trene på det som danser rundt oppi toppen. 

Få tanker og fokus over på det som er rundt meg er bra, 
og bruke mindre energi på hvor synd det er i meg, det vil gjøre meg mer gla* 

Takk for 2015, jeg har hatt godt å dette året
og i 2016 skal jeg i hvert fall bli finere på håret.. hi hi

Stor klem til alle mine lesere. 
Vennlig hilsen Marianne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar