torsdag 7. januar 2016

Gangsperr og kriser.... god nytt år

Kjære blogg!
GOD NYTT ÅR!!

Etter en hoppende tur ned i skogen, på stien rett nedenfor huset mitt, kjenner jeg at jeg er godt fornøyd med innsatsen, men at dette er noe jeg IKKE kommer til å gjøre hver dag. 
Det var gøy å klare denne lille utfordringen, stien er utrolig fin, opparbeidet og fikset på dugnad og det var ikke farlig å gå med krykker der, måtte bare passe meg for isen her og der. Men gangsperren og muskel-verken i går kveld, i natt og her og nå er ikke gøy. 
Nesten som om armene mine ikke vil fungere, og jeg trenger friske sterke armer nå, for jeg skal bruker krykker veldig lenge. Lurt å ikke tøffe seg for ofte nå i begynnelsen i hvert fall. Kanskje det er best å aldri tøffe seg noe særlig mer igjen (bare kanskje)


SÅ VAR DEN KRISEN DA:....


Jeg er mye i ro (når jeg ikke hopper rundt nede i skogen). Og når jeg er mye i ro, får jeg god tid til å tenke og fundere litt over de små og store tingene i livet. 
I det siste har jeg tenkt litt på uttrykket "40 års krise" Og jeg kan etter mye fundering og grubling innse at krisen allerede er over, før min 40 år er fylt. Jeg har allerede vært igjennom en skikkelig stor en, og jeg er så glad den er gått i oppløsning. Eller er jeg midt i den ennå? 
Hjelpe meg...... 

Det er jo noe med å gjøre opp status i livet liksom.... 

Det er dette jeg holder på med nå, for jeg har tid til det.. 
Jeg  er kommet fram til at det som tidligere var KRISE for meg, ikke lengre er noe å bry seg med. 
Det er jo flott å ha ryddet vekk en stor krise før en begynner på en ny en i hvert fall...
Hvis det kommer en  nye en da... 
Umulig å vite  på forhånd

Gleder meg til fortsettelsen. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar