fredag 26. februar 2016

Jeg går ikke skjevt lengre

"Øvelse gjør mester....."

Eg foten min tester

en stund var det så gale
hvert et skritt var litt "bale"...
Men no har eg gått her så strevet en stund,
fulgt råd og korrigering fra fysio sin munn...


Eg har gått mange turer, og spinnet på min sykkel hver eneste dag

tatt hensyn til smerter og ubehag
Eg har tilført kroppen bare sunn og næringsrik mat
tenk at en kan lære seg å foretrekke korn og salat..
Så no har eg oppdaget og kan glede meg over
at jeg har blitt litt bedre i foten som ofte sover....



Om en ukes tid har legene bestemt, 
at jeg skal gå helt uten krykker, men de må ikke bli glemt.
jeg gleder meg mest men gruer meg litt, for smerter i ankel er noe "dritt"



Veien videre til  "optimal funksjon" i foten er lang
men jeg er kommet videre, og er godt i gang.


Marianne :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar