lørdag 9. april 2016

Den gode boble (og 4 mnd siden operasjon)

Hei. 

I dag er det fire måneder siden jeg ble operert.

I ankelen altså... 

Jeg maser jo mye om denne foten for tiden, 
men det er jo mitt prosjekt det nå, 
å bli mest mulig funksjonell og "frisk" igjen, 
slik at jeg kan ta fatt på det jeg liker best å gjøre...

Jeg liker å være aktiv, 
og jeg liker å ikke ha smerter.
 Jeg er ikke tilhenger av smerter jeg.
 Det skjer liksom noe med meg da, når jeg er smertepåvirket.
 Jeg blir så negativ og trist. Det er veldig normalt sies det ....  

Men jeg har det bedre og bedre nå,
 og hipp hurra for det. 

Nå har jeg kommet inn i en sånn god "tankeboble" igjen.  

"tankeboble", ha ha ha
Er det kanskje fordi jeg snart fyller førti..? 
Er det nå man virkelig reflekterer over livet? 
Det vet jeg ikke så mye om
Jeg aner ikke altså.... 
Men jeg tenker ganske mye på noe som gir meg en sånn god følelse og velvære. 
Nysgjerrig på hva jeg tenker på?
Kan det ha noe med vekt og kropp og mat og trening å gjøre? Selvfølgelig..... 
Eller kanskje ikke.... 
for jeg er på ingen måte blitt : 
Normalvektig, superfit, supersunn, eller  fått sånn modellkropp..... sitter jeg å furter igjen nå da? 
laaaaangt i fra... 

Har jeg gitt opp å bli "en bedre" utgave av meg selv da? 
PØH!!

Hva er det jeg gjør på da? 

Skal jeg si det? 
Jeg har endret HOLDNING...... 
(Imponert??)

Nå er jeg klar for å lytte til meg selv, 
gjennom føre mine planer og drømmer... (trur eg)

Jeg har holdt igjen lenge, for jeg var ikke klar. 
Men NÅ er jeg klar. (trur eg)
Nå er det min tur. (trur eg)

 Endelig

Klem fra Marianne







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar