torsdag 7. april 2016

Hvor er balansen egentlig?

Jeg leiter og jeg kikker, det er like før jeg klikker. 
Jeg kan ikke finne noe,
 min sjel er ikke til å roe. 


Jeg trener mer enn jeg har gjort før, 
og spiser riktig, slik jeg vet jeg bør. 

Jeg smiler, ler, og er positiv, 
og har det gøy, ja, for et liv. 

Men jeg finner ikke tålmodighet, 
til å vente å vente i all evighet.

 
Når kommer det knallgode superformen,
når får jeg drømmekroppen på,
 når stilner stormen??

Når blir ankelen restituert godt nok, 
når blir det varmt nok til å slutte med ullsokk?
Jeg prøver å løpe, jeg prøver å hoppe, 
men da fikk jeg tilsnakk og måtte stoppe. 
Gir meg ikke, bare når det gjør vondt, jeg ønsker å fungere, 
men er blitt lei av denne skaden, ja, den begynner å irritere.


Jeg går i terrenget, og finner styrke og balanse, 
og kjenner at det blir veldig lenge til jeg blir god i å danse.




JA, mest av alt, undrer jeg på, hvor er TÅLMODIGHETEN, 
ja, hvor har den tatt veien nå??

Hallo??








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar