torsdag 25. juni 2020

Vil ikke ta bilde. 

Denne formiddagen gikk jeg og min eldste datter en liten fjelltur sammen. Det var hennes ønske, hun er blitt så glad i å trene. 

Jeg begynner seint på jobb i dag og ble glad for invitasjonen. 

Da vi kom på toppen, begynte jeg i gammel vane å fomle etter mobilen for å ta bilde. Jeg hadde i løpe av de siste meterne til toppen planlagt hva jeg skulle skrive på bildet jeg tok av Maria og meg, eller bare meg. 

På toppen sier Maria: «jeg vil ikke ta bilde i dag». Jeg stanset opp og begynte å tenke over det hun sa. Ja, for jeg har ofte tenkt på dette med å dele enhver treningsøkt jeg gjør på sosiale medier. 

Må det alltid kringkastes at jeg er svett liksom, eller at jeg er så flink å følge opp når mine barn er aktive? Jeg er egentlig litt lei av meg selv forran det kameraet men har ikke helt klart å slutte 

Jeg tror ikke det er nødvendige å slutte med det heller, så lenge det ikke fører til at jeg slutter å trene. Jeg er i hvert fall veldig takknemmlig for at mine nære sier i fra og at jeg klarer å ta hensyn til det. 

Kanskje jeg skal gjøre det igjen? 

Trene uten å si det til noen? Går det an?

Ha en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar