søndag 10. mai 2015

Første tur i Knarvik xtrem løypen

Hei. 


Etter å ha tenkt lenge og vel, 
på om denne løypen ville gi meg en smell, 
tok jeg turskoene på,
 og bare begynte å gå. 

Perfekt og vakker løype, i et nydelig terreng,
ikke for mye klatring og ikke for mye spreng. 
Den går litt opp og den går litt ned, 
og den dagen jeg gikk her, fikk jeg for det meste gå i fred. 

Fuglene sang og solen tittet ofte fram
jeg kunne høre breking i det fjerne, kanskje det var noen lam?
Spennende å prøve nye stier, men overraskelsen var ikke særlig stor, 
da jeg etter en liten times vandring, kom inn på kjente spor. 
Jeg valgte jo den korte løypen, for jeg trengte ikke den store kulen, 
og plutselig stod jeg på "Gamleskulen". 
Og her er jeg kjent, og ville videre opp, 
for når jeg først er i siget, sier jeg ikke stopp. 
En annen gang, skal jeg våge å gå den lange varianten,
og ikke si til meg selv at det er litt på kanten..



Veldig flott at løypen er så godt merket. Tusen takk til de som tar seg tid til dette. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar