mandag 25. mai 2015

TUSEN MILLIONER TAKK

HYSJ


Ja, det sier jeg til meg selv, 


når følelsene kjører berg og dalbane, 

og tankene karusell.
Eg er litt glemsom og distrée, 
og kan ikkje noe for at eg er som eg "e"
Eg glemmer at eg kanskje burde gått ned noen kilo til,
eg blir så sulten, og då spiser eg det jeg vil. 
Eg burde sikkert furte, når livet blir urettferdig og trist, 
men så glemmer jeg det vonde, eller det tenker at det  var greit og komme til "sist".
Eg kuttet ut brød, men då fikk eg så lyst på en skive av brød, 
eg sluttet med sjokolade, og sjokoladesavnet gjorde meg sprø!
Eg har prøvd å holde meg unna fjellet på grunn av smerter i foten, 
men eg trenger en fjelltopp for å slappe av i "roten"
Så no er det nok med sperrer og nei,
no vil eg gå videre på min planlagte vei.
Håper den veien fortsatt er lang å gå til målet,
og at jeg finner en "bedre halvdel" og at vi hverandre kan tåle.

Jeg har lyst å spille gitar, 
selvom lyden jeg lager blir temmelig rar. 
Så da spiller jeg i vei.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar