mandag 25. mai 2015

Et treningsmål?

Jeg var på en liten rusletur i skogen i dag og fikk plutselig for meg at jeg vil går 7 fjellturen neste år, i 2016!
Jeg har gått 4 fjellsturen i 2014, og det var fint, men jeg har lyst å ha det som en motivasjon og være i såpass bra form at jeg kan klare alle 7 fjellene. Dette innebærer mange ting som jeg må ha fokus på, og for all del ikke glemme!!
1. jeg må holde meg skadefri, og fri fra stive stressmuskler i bekken, rygg og nakke. STORT HÅRETE MÅL!!!

2. jeg må trene gjevnt hele året, bygge litt mer muskler og holde styrken ved like.

3. "Bygge motor" i kroppen min, dvs, trene utholdenhet og kondisjon. Finne et passende og gjevnt tempo, og pulsnivå.

4. IKKE legge på meg. Trenger ikke flere kilo å drasse på. Og det er en stor fordel å ha mindre kg å drasse på, så kostholdet skal være sunt og vanlig hele tiden

Kommer sikkert på mer jeg skal huske å ikke glemme..... Endelig har jeg noe jeg virkelig vil. For det har vært et temmelig trist trenings-år for meg så langt.
 Skaden min sin skyld. Men jeg er i stand til å gjennomføre 7 fjelltur til det motsatte er bevist

SÅ , då er det bare å hive på seg treningstøyet og starte arbeidet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar