lørdag 2. september 2017

På startstreken til 10 km løpet


Om noen timer skjer det. 
Jeg skal løpe mitt første 10-kilometer løp. 
På Knarvikmila. 
Har trent til dette lenge, drømt om det, og hele prosessen har gitt meg et håp, en styrke og en trivsel jeg ikke trodde jeg skulle finne for noen år tilbake.
Gleder meg til startskuddet går, til løpefesten er i gang og til jeg kan skimte målstreken ved endt løp. 
Jeg og min sammeskrudde ankel skal klare dette, målet mitt er bare å gjennomføre, komme i mål, helst før arrangørene er gått for dagen. For noen år siden hadde jeg ikke troen på at dette var noe for meg, men heldigvis har jeg hatt andre som har hatt mer tro på meg enn meg selv, og det har smittet. Takk for støtte til alle mine "supportere". 
Og lykke til, til alle som løper/går/kryper mot et mål i livet. Det er lettere enn du tror, hvis du bare stiller til start. 
Klem fra Marianne 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar