tirsdag 14. november 2017

Vintertid

Hei. 
Vinteren er en litt utfordrende tid for meg. Lave temperaturer og sånn har en negativ innvirkning som jeg ikke helt forstår. Det er bare sånn. Jeg har en god del slitasje i nakke/rygg/bekken, en god porsjon gamle skader og sånne ting. Det er mulig å behandle, med masse regelmessig trening. 
Muskler og ledd stivner for mye, jeg får smerter og mister gradvis energi. Jeg har i årevis gått til behandling, vært helt eller gradvis sykemeldt når dette skjer . Og det er i ferd med å skje nå og. Men jeg vil ikke!!! Jeg skal ikke den veien denne vinteren!! 
Såååååå nå er min treningsiver og motivasjon sterkere enn noensinne tror jeg. Og vintertreningen er viktigere enn noensinne! Jeg vet ennå ikke om lange løpeturer ute er den beste treningsformen nå. Jeg må prøve meg fram. Men innetrening på treningssenter eller hjemme er også gode greier.
Så min plan for denne helseutfordringen er kort fortalt å trene, hvile, holde varmen og ta smarte,sunne matvalg. 

Blir du med i heiagjengen min? 
Resultatet blir en frisk, glad og irriterende-motiverende ernergisk Marianne!! Takler verden det? Håper der, for jeg nekter å gi opp , gi etter, eller gi slipp på mitt gode liv. Jeg velger å gi alt! Klem fra Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar