søndag 14. juni 2015

INNKALLINGEN

Hei.
Nå har jeg fått innkalling til ny røntgen, dette har jeg ventet å noen måneder, og liksom glemt det litt og.
 For livet går videre, og det har jeg også gjort. Ankelen min er ikke helt god, men jeg har blitt vant til at det er slik, og synes det er greit nok nå. Men det er selvsagt sikkert ikke det. Det jeg tenker på er at nå kan det skje nye ting igjen. Etter røntgen får jeg vite om det kan gjøre noe med disse plagene, og dermed en ny operasjon (hjeeeelp) og ny opptreningstid. Eller så får jeg vite at det ikke kan gjøre noe med dette her, ergo, kanskje det kommer til å være plagsomt og dårlig funksjon i ankelen "for alltid". Jeg liker ikke å tenke på noe av dette, men det ligger å MURRER i hodet likevel. Sååååå dååååå  får jeg bare vente å se hva som skjer, lytte til ekspertene, og dersom de sier at dette ikke kan bli bedre, skal eg motbevise nettopp det. Jeg har allerede forsøkt å løpe litt, det klarte jeg, det gjorde grusomt vondt i dagevis, men, det gikk an å løpe LITT. Det gjorde det IKKE for noen måneder siden, så det så. Det er 11 måneder siden ulykken. Ja, det er snart et år siden jeg gjorde den "tabben" å ta meg en sykkeltur jeg egentlig ikke hadde behov for å ta. Jeg kunne gjort andre ting den kvelden. jeg kunne ryddet huset, hagen, sovet, vært med venner,, gått å DATE, eller bare blitt sittende på terrassen. Men jeg gjorde ikke det, og så ble det sånn...
På tide å slutte å angre på den sykkelturen nå kanskje?

Veien videre blir uansett spennende. Jeg tror ikke jeg kommer til å våge å ta en sykkeltur igjen, har prøvd, og det gav en veldig redsel. Jeg trodde ikke det, men den eneste ute-syklingen
jeg nå takler psykisk, er når jeg bærer spinning-sykkelen min ut på terrassen...
Det er greit for meg det, så kan jeg heller le litt av meg selv, enn å bruke så mye tid og energi på å være redd. Og det er helt ok å bare bli sittende på terrassen, i hvert fall hvis det blir varmt nok til å finne roen der ute. Denne sommeren er ikke like varm som den forrige var, foreløpig, men det gjør ikke noe, jeg liker været uansett jeg. ÆDDA BÆDDA



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar