torsdag 16. februar 2017

Uke 7 - rett type sunn mat?

Hei . 
Jeg har latt være å skrive om vektresultat en stund. Det er fordi jeg ble fortvilet over lite tilfredsstillende resultater , jeg har vært altfor opphengt i vekttallet i det siste. 
Men med god grunn. 
For vekten svinger unormalt (?) mye for tiden. Dette hadde jeg forstått hvis jeg hadde vært uforsiktig med mat og antall kalorier, men jeg har vært "flink" og fulgt "Fasiten" (Roedemetoden). 
Det jeg erfarer nå er at det er TYPEN mat  jeg bør styre unna/være meget forsiktig med. 
Etter å ha vært en "altmulig" overspisende i alle mine år, ser jeg nå at det fremover er mer viktig enn jeg trodde å holde meg til min nye sunne verdifulle livsstil. Og treningen min gir meg det jeg trenger for å kunne fungere godt i hverdagen. Kommer aldri til å gi opp. 

Denne uken har jeg vært nøye med hvilken type sunn mat jeg spiser og har gått ned 1,4 kg. Litt mye på en uke, men nå slipper liksom kroppen kiloene den har spart på noen uker. 

Kroppen har det best når den har det bra liksom... ehhhhh ja....

Jeg gleder meg over mine suksesser og lærer av mine små tabber. Jeg ser framover og tar meg en ny dag! 

Klem fra meg. 
Noen kilo igjen til målet er nådd ennå, men jeg ser målet der framme! Det ser bra ur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar