lørdag 25. februar 2017

En evig kamp å løpe fra ?

Hei. 
I går var det lørdag (Johoooooo ) og mine kjære barn sin store snopedag. Det får de lov til , selv om jeg selv har måtte ta ut en evig skillsmisse fra alt som har med snop oa å gjøre. Det er over halvannet år siden jeg sluttet med snop nå, men fristelsen er der.
Det skal aldri skje at jeg starter med å spise snop igjen. Basta bom😃

Men ungene, som ikke har samme problem som meg, vil gjerne ha litt på lørdagen. Men de må kjøpe det alene. Jeg orker ikke bruke så mye energi på å stå i mot. 
Så for å gjøre mine lesere litt småkvalm av sjølskryt skal jeg si hva jeg gjorde i går da ungene kjøpte smågodt . Er du klar?? 

Jeg tok meg en løpetur !!! I Aktivitetskløypen i Knarvik!! Klarte to runder før ungene var ferdig snopt!! Og løp til og fra senteret. Grådi stilig !! He he. Været var temmelig vått og vindfullt, men det er ikke så viktig. Jeg klarte det, en lang løpetur, uten smerter i min opererte ankel, uten å bli fristet av synet av mye smågodt , og km-måleren min viste at jeg hadde løpt 4,85 km. Så langt har jeg aldri løpt før, og vet godt at andre folk har løpt lenge. Men pytt, det gjør ikke noe. Jeg er så fornøyd. 
Jeg elsker å få til det jeg trodde jeg ikke kunne. 
Føler meg som en verdensmester i min egen verden ! Det er en utrolig gid følelse. Bedre enn snop! 

Klem fra meg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar