torsdag 2. mars 2017

Uke 9 Tynn??

Hei . 
Ned 1,7 kg denne uken . Og inn 11,2 cm. Hva har jeg gjort ?
Fulgt Grete Roede fasiten til punkt og prikke . 
Jeg trengte å endre litt på menyen min, og jeg har også endret litt på mitt treningsinnhold. Trening = medisin, og jeg trenger en stor dose hver dag for å fungere godt. Basta!!
Dette kurset har kanskje vært det mest lærerike kurset for meg. For jeg har virkelig fått øvd meg på å følge metoden til punkt og prikke, lytte til, og ha tillit til kursleders kompetanse, og kanskje viktigst av alt, lytte til min egen erfaring og fornuft
Til tross for at jeg vet at det kan være lett å at inn igjen gamle vaner, vet jeg med meg selv at jeg liker mine nye vaner mye bedre! 
Ukens kanskje tankevekkende opplevelser er at flere som kjenner meg sier at jeh er blitt TYNN. 
Jeg tror og vet de mener tynnere, og jeh vet ikke om jeg har vært så "liten og lett" før. Synebedreag alt sammen, for tynn er jeg ikke! 

Ja ja, dette var alt for denne gang. 

Stor klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar