fredag 10. mars 2017

Fredagskveld -ny vri

Etter en intens uke på jobb er fredagen alltid etterlengtet og en går hjem med en følelse av jubel og lengsel etter kvile og ro. 
I dag hadde jeg tenkt at jeg skulle få trent litt mens ungene var på karnevalsfest og med venner. 
Men så snublet jeg og falt ned i sofaen , øynene lukket seg og kroppen ble tung. På tide å reagere, på tide å aktivere egen plan og livsstilsedring, og oppføre seg som om en mener alvor. Såååååå, på med joggeskoene og ut på løpetur . Det ble en ca 5 km lang joggetur i kveld, og jeg innser med et smil at formen er virkelig blitt bedre, jeg klarer mer enn jeg har våger å  tro
Fredagskveldsmaten inntas med stor glede og jeg er lett i hodet og litt tung i beina. I skrivende stund gjesper jeg litt tilfreds og gleder meg til å sove. God fredagskveld til alle 
Yoghurt, blåbær, jordbær og litt mandler. Fredagsdigg etter mitt hjerte ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar