tirsdag 21. mars 2017

EG KLARTE DET

Hei!! 
Jeg kan ikke slutte å fryde meg, smile, småfnise og juble høyt!! 
Jeg klarte det!! 
Bilder forteller mye! 
Men de forteller ikke alt!! Og det er veldig bra. Men bildet forteller at jeg er forandret , og det er forandringen innvending og i hodet jeg føler er den beste . Et annerledes utseende er på en måte bare bonusen/premien eller hva en nå har lov å kalle det. Jeg selv liker bedre det jeg ser i speilet nå, enn for nesten 60 kg pluss siden... for når jeg ser meg i speilet nå vet jeg at jeg er sunnere, sprekere og sterkere enn for 16-17 år siden. Jeg lever bare en gang, og nå lever jeg livet mitt slik jeg selv vet at jeg vil ha det. 
Det har vært vanskelig, umulig og utrolig å endre seg. MEN, EG KLARTE DET. 💪
Tusen takk for at Roedemetoden❤ finnes, og for at den er så bunnsolid og god. 
Nå kan jeg virkelig glemme det som ligger bak, og strekke meg mot det som ligger foran!! 

Jeg har et livstilsmål igjen som skal nåes, og hva det er, skal jeg fortelle om en annen gang. 
Nå må jeg bare le litt, for livet et endelig blitt min drøm❤😃😂

Til deg som tror det ikke er mulig å endre livsstil, og gå ned i vekt: HALLO, når eg klarer det, klarer du det og💪

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar