lørdag 25. mars 2017

Lørdagsgodt

Hei. 
Snart to år uten sukker, men lørdagsgodt vil jeg fortsatt ha. Og det må av og til smake søtt. 
Har lenge lurt litt på hvordan jeg vil gjøre dette. Ingen stor sak, men en sånn hyggelig utfordring å ta tak i. Jeg har i kveld kost meg med ulike typer bær, frukt og yoghurt som jeg vanligvis ikke spiser i hverdagen. Jeg er veldig sånn eple-og appelsin spiser. 
Men i kveld spiste jeg litt jordbær, blåbær, druer og banan, blandet med en sukkerredusert vaniljeyoghurt. Litt andre nøtter også, og vips, jeg er storfornøyd og stappmett. 
Dette ble gode greier etter en dag med trening, og aktivitet i stor stil. 
Kjekt å få dette til, deilig å kose seg med sunne valg. Sunn mat er mye bedre og gøyere enn usunn mat . Jeg skjønner liksom ikke hvor all denne energien i kroppen kommer fra. Men jeg vet det jo, livstilsendring med Roedemetoden gir meg jo dette. Så glad for at jeg endelig tok til vettet og gjorde det eneste rette. 
Roedemetoden, det er god greier det. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar