torsdag 23. februar 2017

Uke 8 -Mysteriet MEG?

Hei folkens. 
Denne uken har matmessig vært som alle andre uker. 
Denne uken har treningsmessig vært litt annerledes, dvs, liten pause i den harde treningen siden det ble litt mye forrige helg. Lurt å hvile når en er trøtt ! 
Ellers har livet mitt gitt meg noen andre utfordringer å henge fingrene i nå, og det passer seg ikke å skrive om her. Men jeg kjenner at kroppen er i helspenn, og det er ikke helt godt. Her vet jeg at trening kan hjelpe meg å løse opp i spenningen og gi meg er god boost av lykkefølelse. 

Men så var det dette med vekten da. Jeg har ikke stresspist/trøstespist eller brukt andre unnskyldinger for å stappe i meg søt mat eller ugunstig mat. Jeg har vært "flink". Men, vekten har gått opp 0,8 kg. Og jeg skjønner det ikke!! Hvis det ikke er sånn da, at litt/mye stress, bekymringer og utfordringer er grunnen til denne lille vektøkningen . 
Linda (kursleder) er også litt usikker på hvorfor dette skjer. Men vi har en plan, vi skal forske litt videre. Jeg gleder meg til veien videre. Alltid!! For jeg har gitt opp å gi opp! Basta bom! 

Og en har egentlig ikke gått på en smell før en har tråkket på en landmine. Og det har ikke jeg gjort😁

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar