søndag 10. juni 2018

På sykkelstien igjen ?

Så har det skjedd, det jeg trodde ikke kom til å skje igjen. 
Jeg er blitt lokket opp på sykkelen av en sprek og god venn. 
Han måtte ikke mase, en liten setning var det som skulle til, 
Som " hva med å begynne å sykle, du klarer det hvis du vil"
Jeg trodde først det var tøys, men mannen er ingen klovn,
så nå har jeg hatt noen turer og gleden er enorm. 

litt redd i starten, skrekken fra ulykken for 4 år siden sitter litt i,
men å være redd for gamle hendelser tar for mye energi. 
Trening er min lidenskap, både løpe og sykle er gøy,
og løfte tunge vekter gjør meg sterk og "høy". 
Trening har betydd så mye for meg i mange år i grunn, 
jeg trente meg opp av gjørmen da psyke og helse var helt på bunn. 
Trening har reddet meg fra smerter, og dårlig kroppsfunksjon. 
Nå er helsen fin og det føles som om jeg har vunnet en million. 
Endelig kan jeg påstår at treningsøkter er GØY
og målsetningen for meg og sykkelen er i ferd med å bli HØY

Følg med, følg med, for nå kan alt og ingenting skje :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar