lĂžrdag 13. juli 2019

Elefanten🐘pĂ„ stranden

Hei

Jeg er pĂ„ Samos med familien og nyter varme dager pĂ„ blandt annet STRANDEN☀️☀️

Det Ă„ vĂŠre pĂ„ stranden er noe av det herligste jeg vet om pĂ„ en sĂ„nn sydenferie. Vikrlig kjenne at solen brenner i kroppen slik at jeg mĂ„ ut i sjĂžen Ă„ kjĂžle meg ned. Jeg liker Ă„ slappe av pĂ„ en solseng eller gĂ„ rolige turer i vannkanten. I Ă„r er ferien litt spesiell for meg siden det bare er vel to uker siden operasjon og jeg mĂ„ bruke korsett natt og dag for Ă„ ta vare pĂ„ ryggen... og jeg kjenner at denne ferien er noe av den beste mĂ„ten jeg kunne fĂ„tt i denne rekonvalesens tiden. (NB, jeg fikk full tillatelse og «god tur» fra sykehuset) 

Men altsĂ„, det Ă„ vĂŠre ifĂžrt bikini og sĂ„nn har alltid gjort meg ekstra sĂ„rbar. Det skyldes nok min fortid med veldig stor og tung kropp, selvom jeg ogsĂ„ da var modig og tĂžff pĂ„ stranden, ifĂžrt bikini... jeg fĂžlte meg som en elefant🐘og den fĂžlelsen er ikke like lett Ă„ «slanke» vekk... sĂ„ elefantfĂžlelsen kommer pĂ„ besĂžk ennĂ„ den...

Jeg innser atter en gang at det er veldig viktig Ă„ vĂŠre obs pĂ„ tanker og fĂžlelser om seg selv. En kan fort bli lurt. Jeg mĂ„ enten bare godta at elefant-fĂžlelsen stikker ubedt innom, eller definere elefant-fĂžlelse om til «elegant-fĂžlelse!!! Tror eg gĂ„r for den siste ideen, og Ăžver videre i morgen☀️đŸ’Ș🐘

Varm og elegant klem fra Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar