onsdag 18. november 2015

VENTETIDEN ER SNART SLUTT?


Ja nå sitter vi her, foten min og meg,
 og vi venter på bedre tider, men vi opplever at noen er treg.
Jeg har ringt og pratet, uten å bruke "MUNN"
bare fortalt om mine smerter, at jeg har en veldig god grunn.
God grunn til å få komme opp på Haukeland sykehus NÅÅ
for ankelen min er blitt verre, jeg kan nesten ikke gå.
På Haukeland tar de situasjonen min meget alvorlig og vil gjerne hjelpe meg fort.
men hva er raskt i deres verden, om det har jeg ikke spurt.
Men jeg skal ikke inn i en ny sykehus kø nå er det bestemt
de må bare få klarsignal fra en overlege, som sikkert er litt inneklemt?
Jeg venter og jeg venter, og foten verker mer og mer, 
krykkene mine er i bruk igjen, og jeg far være tålmodig, det er nok rett før det skjer?

gruer meg til operasjonen, men gleder meg til det er over, og nå kan jeg føre på klagelisten, at foten verker når jeg sover.


SUKK OG STØNN OG STAKKARS MEG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar