tirsdag 10. november 2015

Nå nærmer det seg.... ?


Har ikke skrevet her på en stund, for jeg lovet jo det,

at jeg ikke skulle klager mer, og la mine lesere få litt fred

Men nå har jeg vært på MR, og om en uke eller to
får jeg vite hva som skal gjøres med meg, 
jeg kjenner spenningen vokse no..
Ankelen føles verre, og smerter gjør meg ikke så glad,
men jeg har andre ting å glede meg over så jeg har det veldig bra. 

Jeg håper at køen hos kirurgen ikke er så altfor lang, 
eller at jeg får snike litt i rekken hvis jeg synger en klagesang?
Men det er jo ikke bra å "smite seg" i køen, 
men venting gjør meg sprø, ja jeg får den store kløen!
Jeg har funnet fram krykker, for å komme meg ut på tur, det var ikke godt for foten, men jeg ble litt mindre "sur". Så da fortsetter jeg med det, hvis jeg en tur i fritiden vil gå, 

men hvodan jeg skal holde ut i jobben min, fortsetter jeg å gruble litt mer på.
 For jeg har en jobb for krever at jeg uten krykker kan GÅ



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar