mandag 19. oktober 2015

PAUSE

Etter kort tenke-tid, stort behov for, og litt grubling midt på natten, kom jeg fram til at jeg nå skal bruke mer energi på andre ting, 
enn mine såkalte utfordringer og hele debatten. 

Jeg innser at å dele så mye om seg selv,
 ikke alltid er så smart, ja, jeg kom på det nå i kveld. 
Så for å endre mitt image, og ivareta min identitet, 
slipper jeg taket i mine problemer, og satser på glede og kjærlighet.
Jeg har skrevet meg ut av vanskelige ting i mitt liv,
 fått god respons fra mange, og det har gitt meg ny giv. 
Men nå har jeg det bedre, livet endrer seg for meg, så kanskje jeg skal tie stille en stund, for nå er jeg blitt litt lei. 
Skulle nesten tro jeg var blitt avhengig av å dele, og oppmerksomhet og skryt fra dere alle stjele?

NEI, nå er det på tide å forsvinne litt fra lyset, ta pause og stresse ned, holde meg varm og ikke fryse. 




VEKT, KROPP, TRENING, MAT, SKADER, SMERTER og SELVBILDE.
 (nå tar vi pause og bare lever litt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar