søndag 11. oktober 2015

EN SLAGS PROTEINPIZZA

MIN PROTEINPZZA

Halloen
Neida, jeg har ikke funnet opp en ny og revolusjonerende type pizza som gjør deg sunn, frisk, lykkelig og rik.
 Denne retten har nok mange folk før meg laget, så jeg tar ikke æren eller skylden for dette... Men jeg hadde lyst å bruke oppskriften på proteinrundstykker som pizzabunn.... og som fyll hadde jeg kyllingkjøttdeig, løk og paprika, litt hvitløk (siden jeg lukter så godt når jeg har spist det) og litt tomatketchup i bunn (i mangel av noe bedre saus)
Siden jeg var litt sånn teit tidligere på dagen, lot være å spise nok mat, trente vekter og ble fryktelig svimmel og uvel (bra ingen såg det, for da hadde jeg følt meg litt dum) ble jeg rett og slett STEINMETT av denne middagen, jeg ble søvnig og litt sånn salig på en måte, og jeg synes liksom at jeg hadde laget verdens beste pizza... Men jeg vet i hvert fall at dette var en sunn og god greie, for jeg vet no litt av hvert om sunn mat egentlig.... Det er jo veldig moderne å la "usunn mat" blir til sunn mat no for tiden, ved å bytte ut ingredienser, trylle litt liksom... så då gjorde eg det.... 

Og tunge treningsøkter trenger MAT. Dette vet jeg, dette har jeg blitt fortalt, hvis du skal trene skikkelig MÅ du spise skikkelig. Det var en sånn personlig trener som "banket" dette inn i min kunnskap og klokhet for noen år siden, og jammen meg har han rett... 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar