tirsdag 6. juni 2017

Gnagende sult i bilkøen


Hey. 
Det er kveld, klokken er ca 20.30 og en lang dag er på hell og jeg er på vei hjem fra en kjempefin kurskveld.
 Jeg har vært på "jobb" i ca 13 timer og er sulten og trøtt. 
Gledet meg til å komme hjem å spise kveldsmat for timene er blitt litt mange siden sist måltid. 
Kjøreturen hjem er ikke lang, jeg sa til min romlende mage at det bare er 20 min til vi er hjemme, dette går fint!! 
Men så er det KØ!!! 
Laaaaaaang køøø!!! Det er snart en time siden magen min var lover mat om 20 min.... 
Jeg er så sulten!!!! Har lyst å spise hva som helst!!! Føler hele meg er skrumpet inn til ingenting! Ja, jeg må nok ha myyyyyyyye mat når jeg kommer hjem!!! Alvorlig mye, mer enn alle andre!!
Hadde mange matpakker med i dag, men alt er tomt!! Hvorfor kunne jeg ikke spart litt??? 
Jeg synes veivesenet burde tatt seg tid til å servere mat til oss som kanskje  dør av sult i denne køen!!

Men no rører rekken av biler seg!! Vååååg stoppe igjen no!!!! 



Klokken er 22.00 nå, og jeg er endelig hjemme, jeg er mett og ikke spesielt tynn lengre. 
Men huff så lett det kunne vært å gå på en skikkelig kalorismell i denne situasjonen... nå er hodet på plass og fokuset på mat det jeg vil ha det!
Sikkert best å bare legge seg å sove, før ulvehugeren våkner igjen... 

Skal heretter alltid ha en med stå-i-kø-matboks på bilturer. Hvem vet når dette kan skje igjen? 

God natt 😴😴😆

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar