onsdag 21. juni 2017

Mål og medalje

Hei. 
Det er en stund siden sist nå. Jeg har hatt det så travel og det har vært skikkelig gøy. Mye er skjedd skal jeg si dere, med sommerfester, skoleavslutninger og bursdagsfeiringer. Jeg har liksom deltatt i et maraton når det gjelder "kosefronten". Og der er kjekt å være sosial sammen med barna mine, det er gull verdt. 

Jeg har sett og luktet på mye god mat og kaker og jeg har klart å stå i mot trangen til å kaste meg over alle godsakene uten å bruke all energien på den viljestyrken. Jada, trangen,suget etter frådsing og overspising lever ennå, men jeg er sjefen og jeg må være streng. 
Jeg har også klart å gå såpass langt at jeg har fått en skikkelig flott medalje!! Bergen Fjord tur er gjennomført og dette er min type fest nå. 
Jeg elsker å være i form til å gjennomføre, elsker å få medalje!!  Jeg elsker kanskje allermest å oppleve at jeg er i mål! Passere MÅLSTREKEN ! Det er en utrolig god følelse . Og det er gøy å være underveis også, det byr på så mye fint. 
Nå har jeg satt meg nye mål og kommer nok til å delta i nye løpsfester. Ja, for meg er dette blitt en fest, og det viktigste er ikke å vinne, men på delta, å være med, og ja, den medaljen, den er såååå fin å ha!!! Barnslig jeg?? Jatakk❤️

2 kommentarer: