torsdag 29. juni 2017

Den dagen eg ble "godkjent "?


Så var dagen kommet. 
Den dagen eg skulle på forundersøkelse på Aleris sykehus for vurdering av bukplastikk på magen. Eg har liksom metervis med hud der eg ikkje trenger lengre .. men har vært henvist tre ganger før andre steder og blitt avvist hver gang pga for høy BMI og fett på magen. Hardt slag å få et sånt NEI, så jeg grudde meg veldig for et potensielt slag nr 4. 
Inne hos en meget hyggelig dame ble jeg undersøkt både her og der.... og saken var soleklar. Her blir det Operasjon!!! Endelig er jeg "godkjent "! Og jeg har jobbet veldig hardt for dette, gitt det opp noen ganger også. Men plagene med for mye hud hengende ble for vonde for meg sår og betent hud er vondt!! Jeg er ikkevsærlug forfengelig og hadde aldri gjort dette kun for et bedre utseende. Så da legen spurte om jeg hadde flere problemområder var jeg kjapp med å kle på meg og si at "Neida, kun magen ". Det er grenser for hvor mye mer jeg har ønske og behov for å utsette meg selv for... men dette trenger jeg, og jeg er s glad for at det endelig ble min tur..
Dette bildet er tatt etter forundersøkelse 😂. Veldig glad og lettet!!! Glemte å spørre om når dette kommer til å skje, om det er lang ventetid oa... men det spiller ikke så stor rolle, for jeg skal bruke tiden godt!!
Hodet jobber med en plan, et mål, og en videre bruk av Roedemetoden... jeg slutter aldri å leve sunt og jeg skal nå finne balansen i mitt liv slik at det aldri kommer på 60 eller mer uønskede kuli... NOK er NOK! 
Her er dagens Marianne... eg liker denne damen. Det har eg egentlig alltid gjort. Men ikke de ekstra kiloene , de gav meh en lite funksjonell kropp.. no virker eg sånn som eg skal. Det er knall 👍💪❤️

Klem fra Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar