lørdag 10. juni 2017

Klær på bosshaugen

Hei. 
Må bare dele med dere hva jeg har gjort i dag!! 
Jeg har ryddet i klærene mine og kastet alt som er for stort!!! 
For en behagelig opplevelse , men veldig rart og. En stor plastsekk med store klær er nå kjørt på bosshaugen (var ikke noe der som kunne gies videre)
Det er kanskje litt magert i mine kleshyller nå, men pytt pytt, det er da nok til å holde varmen ennå!!
Så glad nå og atter en gang fast bestemt på hva jeg vil og skal i livet!!
Og fast bestemt på hva som ikke skal skje! Jeg skal aldri mer bruke de Klærene, i de størrelsene ! Jeg er ikke "den store damen" mer!! 
Da jeg bar sekken med klær mot bosskontaineren fikk jeg er sånt høytidelig øyeblikk. Litt tårer i øynene men med det bredeste smilet av alle som var der.... 
Endelig, sa jeg til meg selv! 
Endelig er den vonde tiden over...

Og dersom lottogevinsten blir høyere enn en femtilapp i kveld, kan det jo være at jeg våger å skjenke meg selv et nytt klesplagg med tiden. Hvem vet? 
Her "hviler" en stor sekk med mine for store klær! Jeg "lyser fred"over denne tiden og er superstolt over hva jeg har fått til og gitt meg selv av kjærlighet og omsorg! Jeg er virkelig verdt det. Tusen takk til selveste Grete Roede!!! Om du bare ante hva denne metoden har betydd og alltid kommer til å bety for meg! 
Hjerteklem❤️❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar