søndag 28. september 2014

EG HAR TRENT I DAG!!

Eg har trent, eg har spist sunt og regelmessig og så har eg treeeeeent!!!
Jada, dette deler eg ut på Instagram, Facebook og snapchat til alle som følger meg eller er venn med meg.. Eg deler og eg deler... Og eg er begynt å tenke litt på korfor eg egentlig gjør det... Må eg alltid skryte så voldsomt av at jeg gjør noe som egentlig er en selvfølge at eg skal gjøre? Er folk egentlig interessert i om eg har gått, eller syklet eller styrket muskelmassen min? Klarer eg å la være å dele dette en dag, og likevel trene og få max utbytte av det? Blir eg svett uten å ta bilde av det? Stiger pulsen når det ikke er dokumentert?
Er det i det hele tatt noen vits å trene, smile, spise sunn mat når ingen liker at jeg gjør det?
Klarer eg en dag uten å dele, uten å skryte uten å ta bilde av meg selv eller det jeg driver med i en eller annen vinkel? Hadde vært litt gøy å prøve det, bare for å se hva som skjer med treningen da....
Men hva kan egentlig skje? mister jeg venner? mister jeg følgere? mister jeg formen, blir jeg lat og treg? Går verden under, eller er det sånn at ikke alt her i verden dreier seg om me? hvem dreier det seg da om?
Er jeg blitt avhengig av LIKES?
Vil folk tro at jeg har gittt opp? Vil folk merke at jeg ikke har delt, og så glemmer de meg? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, verdt å forske litt på dette...

MED BARE SÅ DÅKKAR VET DET, EG HAR TRENT I DAG OG EG LIKTE DET!!!!





TRENINGSKLEM FRA MARIANNE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar