onsdag 5. november 2014

PLUTSELIG LITT KLOKERE?

Ja, da har jeg fått lære noe nytt om ankel, legg og sånn.
 Det var jammen meg på tide. 
I går var jeg hos fysioterapeuten min 
(og sikkert mange andre sin ) for en ny behandlingsrunde av min stakkars lille ankel. 
Jeg hadde på forhånd tegnet på foten der jeg hadde mest vondt og ubehag, sånn at jeg lettere kunne vise det liksom. Men så hadde jo fysioterapeuten noe mye bedre å vise meg. Han fant fram bilder av hvordan det kan se ut inne i en normal ankel. så etter litt forklaringer og massasje (som er alt annet enn behagelig) og øvelser, vet jeg mer om hva som foregår i foten min og kan mer ta på alvor det at jeg fortsatt må bruker mine "kjære" krykker for hvert skritt jeg tar, i hvert fall hvis jeg vil at disse skrittene skal hete FREMSKRITT.


En ting til, nå når jeg er blitt 100% klokere (?)enn eg var før denne behandlingstimen, kan jeg jo mer slippe taket i min lille, godt skjulte angst og frykt for at noe fortsatt er veldig galt inne i foten min... Jeg liker ikke føler meg så redd, jeg blir så sint da. Og jeg liker ikke å være sint, da blir jeg bare så lei meg. Og så har vi det gående....... Bedre å vite alt enn å tro at en vet alt. 

Ja ja, ellers er det intet nytt fra denne damen. 

Eller jo forresten!!! Jeg har kjøpt meg nye JOGGESKO!! Altfor dyre selvsagt men de var på salg, og er visst så super-fantastiske at jeg nesten ikke trenger å ta ett eneste skritt for å suse avgårde. Demping overalt og solid støtte. Og en kanon-fin farge som ikke er vanskelig å se. Gleder meg til å slite ut disse her, for NÅ skal jeg ut å gå, mye, med krykker, og lære ankelen min at den må være med på leken. Og nå er det så gøy å gå, for jeg går så FORT!! Jeg har som mål å "FLISE" forbi pensjonistene om en måneds tid, de vet det ikke ennå, men jeg skal nok klare det!!! TJOHEEEEI, en får nok ikke mer GØY en en selv kan lage.....

Klem fra Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar