onsdag 3. mai 2017

Enda en buksehistorie.

Hei. 
I over 6 år har det lagt en sånn sommerbukse på vent! Da denne buksen ble kjøpt var den skikkelig fin, kul og moderne, og en jeg kjenner hadde en sånn og jeg ville ha lik. Jeg kjøpte buksen, selv om den ikke passet, den kunne ikke lukkes, og jeg fikk den ikke opp over baken. Trist nederlag, men planen var klar. Ned i vekt, kjapt og greit, og så ville buksen passe . Årene gikk, og buksen var like trang. I fjord passet den litt, men fortsatt ubehagelig å ha på. Det er ikke godt når bukselinningen skjærer seg inn i magen ... 
Så buksen ble bare en av mange drømmer, den kom nok aldri til å passe... av gammel vane tok jeg den på i dag. Det er jo blitt så fint og varmt ute, og dette er jo en sånn bukse med kortere bein. 

Buksen passer ikke nå heller 
Og den er nok ikke særlig kul lengre heller... og ikke moderne. Men det "sureste/gøyeste" er, er at den er for STOR. Jeg har gått glipp av å få bruke denne slik jeg hadde tenkt. Jeg hadde gitt opp at den skulle passe til meg,men hallo, det er jo ikke lov å gi opp. Jeg er litt sånn susen i hodet nå, hva er det som har skjedd egentlig? 
Er det på tide å prøve alle de andre bortgjemte trange klærne snart ?? Våger jeg det? Hvorfor ikke... det kan jo fort gå bra.. 

1 kommentar:

  1. Stilig! Har hatt noen sånne opplevelser. Det er gøy, men kjedelig med de klærne man aldri fikk brukt. Gi de til et godt formål. Det har jeg tenkt..!

    SvarSlett