mandag 23. januar 2017

En utfordring med "SMUTTHULL"

Hei.
Her kommer et nytt innlegg i forbindelse med min livestilendring med Roedemetoden. 

Denne uken er oppgaven/utfordringen å finne små smutthull i hverdagen til å får trent litt. Jeg er en trenings-glad person, men av og til opplever jeg at tiden i hverdagen ikke strekker til når det gjelder å få trent . Jeg har det best når jeg trener hver dag, men har til tider trent litt "for mye" og da blir kroppen sliten og lei. Dette har jeg gitt meg med, og er nok blitt litt bedre på å ta hensyn til meg selv. Men så var det disse smutthullene da., det synes jeg er en fantastisk ide, for egentlig har en alltid tid til litt trening, hvis en klarer å være litt lur og kreativ. 
Vi har fått beskjed om å finne fram hjemmetreningsutstyret hvis vi har det, og jeg tror det er flere enn meg som har en spinningsykkel eller annet stående på soverommet (eller i stuen). Jeg har også noen sånne tunge vektmanualer, treningsstrikk, et sånt hjul for å trene kjernemuskulatur osv. Så her er utstyret i orden, og faktisk ikke særlig støvete, jeg har brukte, men kan gjerne bruke det mer. 
Ikke alltid tid til å være på treningssenteret (men det er det gøyeste), eller går ut på tur, så jeg har alle muligheter egentlig. Som tidligere nevnt har kroppen min det best når den får daglig trening, dette fordi jeg har muskler og ledd som lett stivner ved  mye ro. Det er vondt. 
I dag har jeg gått til butikken og. Det liker jeg, frisk luft er så bra sies det.

Så jeg tror utfordringen er løst, jeg trenger jo bare å gjennomføre, resten av mitt liv liksom. 

Kor vanskelig kan no det være egentlig.... liksom..... ?


Sunn smutthullstreningsklem fra Marianne
#Grete Roede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar