tirsdag 24. januar 2017

Ro, tro og glede😍❤🙌

Hei❤
Jeg kjenner jeg smiler og det bobler litt i magen. For jeg gleder meg sĂ„ stort over livet mitt nĂ„ om dagen. 
(Ost-og skinkemuffins ala Grete Roede)

Det er sÄ godt Ä spise sunn og riktig mat, sÄ fantastisk Ä se og kjenne at jeg er sprek og ikke lat.
Det er ikke lett Ă„ legge fra seg problemer og vonde minner 
men nĂ„r en fĂžrst har fĂ„tt det til, 
du verden  sĂ„ tunge tanker virkelig forsvinner. 
Jeg er sĂ„ stolt over min jobb og innsats for meg selv, og tenker at det ikke var sĂ„ ille de gangene jeg "gikk pĂ„ en smell". For hver gang det smeller, 
helt fra "loft til kjeller", har jeg lĂŠrt og forstĂ„tt litt mer om hva som har foregĂ„tt og egentlig skjer . 

"Trivselsvekt " er sĂ„ mye mer enn ett siffer  nĂ„r en stĂ„r pĂ„ vekten spent og klar, for jeg fĂžler trivselen i kroppen og i hvert kilo jeg har. 
Jeg skal likevel nĂ„ et mĂ„l som inneholder et tall, og nĂ„r jeg er kommet dit jeg vil, Ăžnsker jeg Ă„ unngĂ„ flere fall. 
Sterk og glad, og selvstendig og god, sĂ„nn ser jeg pĂ„ meg selv nĂ„, jeg har funnet min tro. 
(Eg og "Bollemann"đŸ˜» har stor matglede)

Klem fra Marianne ❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar