fredag 27. januar 2017

Uke 4. Hva skjer ?

Hei. 
Nå har det skjedd noe litt uforståelig igjen. 
En vektoppgang på 1,4 kg, når en følger fasiten til punkt og prikke . Jeg har smalnet inn 6,5 cm på en uke, men altså, hvorfor denne vektoppgang nå? 
Mulig jeg har trent såpass tungt og mye at musklene vokser litt eller samler noe vann. 
Men altså, jeg blir litt engstelig , for jeg vil ikke legge på meg mer!! Jeg vil ikje bli den "tunge, store, utilstrekkelige" damen igjen!! Jeg vet jo at jeg ikke blir det da, men en liten vektoppgang har en tendens til å røske litt i gamle sorger.
 Dette kan jeg ikke tillate at skal skje. 
Jeg følger Roedemetoden til punkt og prikke . Da kan bare gode ting skje. Jeg tar en liten veiepause no, sånn at stresset mitt rundt dette får roe seg. 
Jeg lærer jo så lenge jeg "Roeder"❤


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar