lørdag 14. januar 2017

Uke 2 - trøtt i "være-så-flink-musklene"!

Hei og god lørdagskveld . 

Jeg er så sliten av å være flink og velge rett. 
Så trøtt av å styre unna alt som har for mye søtt eller fett.
Lørdagen er vanskelig, for da skal det "koses" så mye. 
Og jeg må stå i mot, det er jo verdt alt det 
Dette er ikke et innlegg om at jeg gir opp, dette er et innlegg om at jeg fikk en pause uten å si stopp. 
Det begynte med at jeg spurte ungene mine hva de ville ha til lørdagsnop,
 det kom ikke noe svar, ingen ville rop. 
Det ble foreslått å lage sunn snacks, og de hadde mange ideer på lur
så vi bakte sunne kjeks og jeg merket jeg ikke lengre følte meg så sliten og "sur".
For i kveld klarte jeg å kose meg sammen med barna mine, og at det var deres ide, er det fineste av det fine!! 
Det skal jo ikke være sånn, at snop blir forbudt her i huset, men pausen i å være så viljesterk, får blodet til å bruse.
Når alle var mett, og de fleste skåler var tomme, 
ble forbauselsen stor, og dette er tommel opp, for  popcornet som kanskje er litt "usunt" var ikke spist opp!!

Jeg ser at ungene også til tider nyter godt av livsstilsendringen min, 
for Grete Roede er ikke slanking, 
men en levemåte som er sunn og fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar