onsdag 25. januar 2017

Tran og grønnsaker😋🐟🥒🥕

Halloen. 
Klar for litt sjølskryt igjen? Ready or not, here it comes

En sunn livsstil må inneholde moderate mengder av sunn mat og drikke. Dette har jeg ikke bare lært men gjort ved hjelp av Grete Roede.👍

Det blir jo sånn at når en på kurs og skal lære noe for å bli bedre og komme i mål, lande på en sunnere vekt, så må en endre vaner. 
(Wow, for en lang og innholdsrik setning 💪) 

Jeg er blitt veldig flink til å spise nok grønnsaker og drikke tran hver dag. 
(Dette er minimum på hva en skal ha i seg hver dag, jeg spiste dette som tillegg til frokost i dag, kjempelett no)


Har ikke lært å tutedrikke tran på Grete Roede kurs altså, det er helt selvlært og kun meg som bruker denne flasken. Kanskje  jeg tar "for mye Møllers tran" men poenget er at disse to nye vanene mine, pluss dette med å drikke nok vann har gitt meg en utrolig god, og glad følelse i kroppen . Å knaske på rå grønnsaker gjør meg så glad!! Det bråker jo litt under tygging, men gjør så utrolig godt lenge etter at smak og bråk er forsvunnet. Dette er min nye matglede, og tro meg, tran smaker ikke så ille, og å ta det rett fra flasken er litt kult, rampete og gøy.❤
 I tillegg unngår jeg at det drypper fra skjeen. 


Jeg er så fornøyd !! 


Klem fra en sunn og glad og stolt grønnsakknaskende trandrikker😂👍💪

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar