torsdag 5. januar 2017

Uke 1❤💪

God kveld. 
No har eg vært på årets første veiemøte med Grete Roede. I uke 1 i januar er det litt tungt å måtte veie seg(ha ha). Og jeg er veldig glad jeg var på møtet i kveld siden følelsen av å gi opp har lagt å lurt litt denne uken. 
Jeg har ingen grunn til å gi opp lenge. Men jeg har mange gode grunner til å kjempe videre. Ja, for dette er en kamp. En god en. Det er tøffe tak, men det er gøy!! Jeg er overrasket over for kjapt gamle tankemønstre lurer seg fram når jeg minst venter det. Tankemønstre der jeg atter en gang blir min verste fiende, der jeg mobber meg selv oh sårer meg dypt. Ja, det finnes ikke et menneske på denne jord som har klart å såre meg mer enn jeg selv har gjort. Og de få gangene kroppen min får for mye sukker, smetter dette gamle tankemønsteret fram og prøver å overta og bli dominant igjen. Oj, nå høres det ut som om jeg er litt gal, men jeg er ikke alene! 
Jeg får jage den gamle megselv 😂😂 på  dør igjen og stenge av for godt . 
Veien videre blir langt, jeg kan nemlig ikke ta noen snarveier ned i vekt, og heller ingen snarveier vekk fra min fortid. Jeg må bare slutte å rote i "bosspannet" mitt liksom. Det jeg har kastet fra meg, tilhører meg ikke lengre. Jeg lengter etter å føle at jeg eier min nye livsstil, og jeg vet at jeg er på vei. 

Klem fra Marianne❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar