tirsdag 3. januar 2017

Godt nytt år😃❤

Hei. 
Og godt nyttår. 
Ja, året er i gang det. Og det er forsåvidt jeg også. For jeg slåes jo aldri av liksom. I julen trente jeg veldig mye kjenner jeg, og avsluttet året med en heidundrande fest. Såååå lite søvn og mye trening har satt min kropp i hvilemodus , jeg har faktisk tatt litt treningsfri og heller sovet litt ekstra og konsentrert meg om maten.
(Julius koser med vekten ha😂😂)

Ellers har livet mitt gitt meg en del oppdagelser om hvor kraftig en sånn total livsstilsendring påvirker absolutt ALT. Spesielt det psykiske. Jeg ønsker ikke å greie ut om mine oppdagelser her, men la meg røpe at jeg har fått følelsen av å ha vært temmelig "dum og desperat" av meg FØR!! 

Heldigvis er ikke den "nye" Marianne sånn, og nå skal hun få bli sterkere og mer dominerende inni dette tjukke og trange hodet mitt😜. 
I skrivende stund føler jeg meg temmelig jovial, ålreit og god nok. 
Hjertet mitt er ikke av glass, så knuste deler fikses etterhvert, og jeg legger vonde ting på plass der det skal være, nemlig bak meg. 
Jeg kommer nok til å trøkke meg inn treningstights temmelig snart, for jeg har store planer og gøye mål jeg sikler etter å oppnå. 
Lett hjemmetrening er jo også aktivitet , så kroppen har ikke dødd ennå
I morgen kveld er det kurskveld og veietid. Og jeg har litt lyst å lure meg unna. Det er fordi min plan sviktet og jeg ble syk av julematen. 
Men det å lure seg unna kommer ikke min kjære kursleder Linda til å godta, og jeg ønsker ikke å se denne supre sprudlende humørfylte damen sint, tror det er litt skummelt. Glad hun finnes, og trygt å ha Roedemetoden mer i fingrene nå. Jeg vet hva som fungerer og hva jeg trenger. 
NOK ER NOK! Nå er det min tur til å lykkes ❤💪

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar