onsdag 22. april 2015

30 treninger før 30 juni

Hei.
Vil bare skrive litt om en utfordring jeg har vært med på. Det er via Face-book dette har foregått. Fra 1 april til 30 juni skulle jeg (og alle andre som er med) trene 30 ganger i 30 minutter pr gang. Jeg ble med da utfordringen kom til meg, men jeg tenkte at tredve treninger kanskje var litt mye, men verdt et forsøk. I dag er jeg i mål med disse 30 treningsøktene a 30 minutter, og jeg innser lit at jeg sikkert trener temmelig mye. Det er jo virkelig ikke blitt 30 juni ennå.... 
Jeg vet hvofor jeg trener såpass mye, jeg har på mange måter gjort meg avhengig av det for å kunne fungere slik jeg vil. Dette ønsker jeg ikke å utdype mer, men jeg er bevisst på hva og hvorfor jeg gjør det jeg gjør. Men jeg trener jo ikke like hardt hver gang jeg trener da, for det hadde nok blitt for mye av det gode. 
En gøy utfordring, gøy å se på hva andre får til, og litt godt og motiverende med skryt på egen innsats. 

Ha en fin og aktiv dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar