tirsdag 14. april 2015

Ingen trening, og det gav mening

Endelig (?) har jeg fått gitt litt blod igjen, blodbussen var i Knarvik i dag. Jeg synes det er litt sånn ålreit å gi blod, det får meg til å føle meg litt viktig og snill liksom. Og så er jeg ikke redd for nålestikk eller annet. 
Det er ganske mange ja/nei spørsmål en må krysse av på før en får gi blod. Og jeg er for en gangs skyld litt stolt av at jeg lever et rolig og for noen kanskje litt "kjedelig" liv, for jeg ble godkjent i dag og, "rein" nok i blodet til å få være giver... HURRA
Synes det er fascinerende jeg, å se på hvordan det renner ut.. hmmmmm, litt rart personlighetstrekk kanskje, skriver ikke mer om det.... Jeg får alltid noe godt å drikke og spise når jeg gir blod, og i dag ble jeg sterkt oppfordret av damen i hvit frakk til å spise en sjokolade etter vi var ferdige. 
Jeg krangler aldri med damer i hvite frakker, bare tok i mot sjokoladen og spiste den lydig opp... mmmmmmm NAM. 
Etter jobb, var det bare så vidt jeg klate å lage middag til meg selv og barna,, og spiste i halvsøvne. Jeg tror jeg har hørt barna i lese-lekse og annet, men trøttheten etter blodtapet tok etterhvert overhånd og jeg fikk meg en solid middagslur. God følelse i kroppen nå faktisk, så dette tror jeg bare var bra for meg. JEg innser også i dag at barna mine er veldig snille, for de tok liksom litt over det daglige husarbeidet da se så hvor trett jeg var. 

Livet det er helt ålreit det.

Gleder meg til neste gang. Håper jeg er frisk og "rein" nok il å kunne få bidra en gang til. Kan jo ha det som  mål.... he he he


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar