mandag 13. april 2015

Noen ganger er det ålreit.....

Plutselig en sånn "gi opp" følelse igjen. Eller en sånn "Gi blaffen" kanskje? Jeg er så trøtt og lite engasjert i dag. har ikke lyst å trene, telle kalorier eller noen ting. Har gjort det likevel, men bare fordi jeg føler jeg må. Kan godt være at jeg har vært for ivrig igjen, og så blir jeg litt tom på en måte... Det er i hvert fall viktig at jeg ikke gir opp nå, for da kommer det sånne litt dumme og desperate tanker i hodet mitt, og det er så ødeleggende.  Jeg antar at jeg bare trenger litt mer søvn, hvile, og næringsrik mat, så er jeg nok snart SUPERMARIANNE igjen. Vet i hvert fall at #denfølelsen jeg har akkurat nå, er best å ignorere. Livet som evig tjukkas har lært meg at alt som skjer rundt meg spiller inn på hvordan jeg har det og føler meg, jeg har et litt for dårlig filter til å ikke la hendelser og situasjoner gå inn på meg. Jeg skal huske denne dagen og, og være fornøyd med at jeg har registret mat og drikke i dag og, vært litt aktiv(etter jobb, som egentlig sikkert er aktiv nok), og legge hodet på uten og sove meg inn i en ny dag men nye muligheter, inntrykk, uttrykk, kalorier, svette, tårer og mest av alt LIVSGLEDE... 

Livet er jo mer enn bare trening, tror jeg... Eller??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar